معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: استفاده از ماسک در ادارات به‌ویژه بانک‌ها و شهرداری‌ها الزامی است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شنبه ۳۱ خرداد روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی کرونا را بی‌رحم‌ترین پدیده یک قرن اخیر بیان کرد و افزود: بهترین، ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه مبارزه و مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

وی یادآورشد: برخی به‌اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی‌که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: توصیه‌های موکد سازمان جهانی بهداشت و متخصصان امر، ضرورت استفاده از ماسک در مراودات، اجتماعات، خریدها، حضور در بازار به‌ویژه تجمع‌های بالای ۳ نفر است.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: به مسئولین ادارات، دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه بانک‌ها و شهرداری‌ها تذکر داده شده است که در برخورد با ارباب‌رجوع و مراجعان حتماً باید ماسک داشته باشند.

وی افزود: در بانک‌ها و شهرداری‌هایی که مراجعان و ارباب‌رجوع بیشتری دارند، حساسیت و اهمیت موضوع مضاعف می‌شود، لذا این مهم می‌بایست جدی انگاشته شود.

حبیبی یادآور شد: دستگاه‌های اداری موظفند، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب نمایند.