دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری قاتل و شرور فراری با هویت (ع. ح) معروف به گرگ بیابان پس از شش سال فرار خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن گل محمدی یک‌شنبه اول تیر اظهارکرد: شنبه ۳۱ خرداد و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط تیم‌هایی از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر گزارشی مبنی بر حضور متهم مذکور در شهرستان ایرانشهر ارائه شد.

وی افزود: متهم سوابق کیفری متعددی از جمله ۵ فقره قتل عمدی با سلاح گرم، ۲ فقره آدم ربایی، قاچاق مسلحانه موادمخدر، قدرت‌نمایی با سلاح‌های جنگی غیرمجاز دارد که بارها در فضای مجازی با انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر تیراندازی‌های رگباری با تیربار گرینوف به ایحاد رعب و وحشت در بین مردم منطقه اقدام کرده بود به همراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و خودروی مسروقه با پلاک مخدوش دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: نامبرده اخیرا ضمن ترددهای مشکوک و متعدد به یکی از کشورهای منطقه به عضوگیری و تشکیل فرقه‌ای منحرف با نام یاران گمنام امام زمان که عمده فعالیت آنها فعالیت مسلحانه علیه امنیت منطقه و سلب آسایش عمومی برای ناامن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان بوده، اقدام کرده و در مناطق مختلف شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان و بزمان به ایجاد ناامنی اقدام می‌کرد به‌طوری که اخیرا تعداد زیادی از مردم نجیب شهرستان‌های دلگان و ایرانشهر خواستار برخورد قاطع و قانونی با وی و همدستانش شده بودند.