مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بر اساس بخشنامه، ادارات استانی مکلف‌اند برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار لوازم‌خانگی با افزایش گشت‌های مشترک با افراد سودجو یا متخلفانی که به گرانفروشی، قاچاق و احتکار اقدام می‌کنند؛ برخورد قانونی به عمل‌ آورند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، هوشنگ محمدی گراوند، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات برای لوازم‌خانگی  با توجه به نوسانات شدید قیمت لوازم‌خانگی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت حفظ ثبات و آرامش بازار  و همچنین حفظ حقوق مصرف‌کنندگان بر اساس بخشنامه رئیس سازمان، ادارات استانی مکلف‌اند برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار لوازم‌خانگی با افزایش گشت‌های مشترک با افراد سودجو یا متخلفانی که خارج از عرف و نرخ اعلامی به گرانفروشی، قاچاق و احتکار اقدام می‌کنند؛ برخورد قانونی به عمل‌آورند.

گراوند افزود: بر اساس این بخشنامه ادارات کل استانی مکلف شدند که پرونده‌های متشکله در این خصوص را با رعایت اصول دادرسی عادلانه و به‌صورت خارج از نوبت و با جدیت و قاطعیت لازم رسیدگی اجرا و گزارش اقدامات را منعکس کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در این راستا این اداره کل در کنار دستگاه‌های نظارتی بر امور قاچاق کالا و در بخش مبارزه با قاچاق محصولات خانگی با برگزاری گشت‌های مشترک سیار در ساعات اداری و غیر اداری در سطح استان در خصوص گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه و احتکار با قاطعیت اقدام کند.