تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۹

بازی یازدهم مهر متفاوت از هر سه تجربه قبلی است. صمد این بار حتما باید پیروز شود این برد برای او حتی مهمتر از سه برد قبلی است.

پیروزی برابر فرهاد کاظمی که سه سال گربه سیاه قعله‌نویی بوده در شبی که برای اولین بار امیرخان همراه با تیم ملی به اردن رفته  است، صمد به تنهایی تیمش را COACH می‌کند.

استقلال که با یک بازی کمتر صدر جدول را پس از شکست استقلال اهواز مقابل پرسپولیس به دست آورد امشب و برای بازی با صبا چند تغییر را به دلایل گوناگون در ارنج تیمش خواهد دید. مهمترین تغییر در دروازه تیم ایجاد می‌شود. رفتن رحمتی روی نیمکت و اولین حضور ثابت طالب‌لو در فصل جدید تغییری که دلیلش گل‌های خورده بازی با فجر سپاسی‌ست.

اتفاق مهم دیگر که در دو روز گذشته و بر اساس شایعه گرفته حضور دوباره نوازی در ترکیب است. نوازی که گفته می‌شد به دستور قعله‌نویی تنبیه شده است. اخراج گیلا در بازی قبلی باعث می‌شود تا امیر‌آبادی به سمت چپ استقلال بیاید و نوازی دوباره دفاع راست تیم شود.

منصوریان  هم همچنان روی نیمکت می‌نشیند. خط حمله هم با همان داسیلوا و علیزاده تشکیل می‌شود. فکری هم که آسیب دیدگی‌اش برطرف شده روی نیمکت می‌نشیند تا انصاریان که برای بازی با تایپه به تیم ملی دعوت شده خودی نشان دهد.اما اگر می‌خواهید از احوالات استقلال بدانید! ملالی نیست جز هفته‌ای دو سه دعوا و کتک‌کاری که هیچ کدام صحت ندارند.

البته به گفته مسوولان باشگاه صمد مرفاوی هم در جدید‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده است خبرنگاران اگر شک دارند با لباس‌ مبدل به تمرین تیم بروند تا ببینند  استقلال چه جو دوستانه‌ای دارد. این واکنش مرفاوی بود به خبر درگیری لفظی طالب‌لو و علیزاده. اما صبح دیروز جدیدترین خبر از اردوی استقلال این بود که مسوولین تیم پس از عملیاتی نامحسوس موفق به شناسایی خبرچین تیم شده‌اند.بازیکنی که اقبالی نوید داده با او برخورد می‌شود. بازیکنی که هر چند نامش فاش نشده اما همه می‌دانند میثم بائوست.

برد برای مرفاوی در بازی یازدهم مهر اهمیت ویژه‌ای دارد . او اگر بازنده باشد با موج انتقادهایی که صمد را متهم به ناتوانی در هدایت استقلال و وابستگی بیش از اندازه او به امیر قعله‌نویی می‌کند.

 اعتماد به نفس از نوع کاظمی

«اگر 4 تا بازی قبل خوب نبودیم قرار نیست این بار هم برنده نباشیم.» فرهاد کاظمی این جمله را در آخرین تمرین صبا به شاگردانش گفت. ا و اعتماد به نفس بالایی برای بازی فردا شب دارد.

 تجربه 8 بازی در سپاهان مقابل تیم قلعه‌نویی که 6 برد یک تساوی و یک باخت این روحیه را در فرهاد کاظمی ایجاد کرده‌ که با همین تیم بحران زده هم می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد. او که می‌داند باخت در این بازی می‌تواند پایان زودهنگام همکاری‌اش با صبا باشد این بار هم مثل بازی‌‌های قبل دوباره با بدشانسی مواجه شده.

یحیی، آدویچ و اکبری آسیب دیده‌اند تا غایب باشند. کاظمی با اشاره به این مصدومین می‌گوید: «مشکل تیم من دو چیز است یکی آسیب دیده‌ها و دیگری  جانیفتادن بازیکنان در تاکتیک مورد نظر من!»

کاظمی توضیحی درباره اینکه اگر ببازد چه سرنوشتی خواهد داشت نمی‌داند اما یکی از نزدیکان او  می‌گوید: «اگر صبا با نتیجه بدی ببازد آقا فرهاد استعفا می‌دهد. چون آدمی نیست که بگذارد اخراجش کنند. زیر بار دخالت دیگران در امور فنی هم نمی‌رود.»

برچسب‌ها