تیم فوتبال لیورپول با تساوی بدون گل مقابل اورتون در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس قهرمانی خود را به تعویق انداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، این بازی نه تنها روی سکو های خالی هیچ هیجانی نداشت بلکه در داخل میدان نیز دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش نگذاشتند.  در این دیدار محمد صلاح ستاره مصری لیورپول غایب بزرگ بود.

حالا طرفداران  لیورپول که  برای مسجل شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس به ۲ پیروزی نیاز داشت، باید باز هم منتظر بمانند.

با این تساوی لیورپول با ۸۳ امتیاز از ۳۰ بازی جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد. اورتون هم با ۳۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس باقی ماند. الکساندر آرنولد از لیورپول در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

در سایر بازی های روز گذشته تیم فوتبال چلسی در خانه استون ویلا به یک پیروزی با ارزش دست یافت.

این پیروزی در حالی برای شاگردان لمپارد رقم خورد  نیمه اول با نتیجه یک بر صفر برابر میزبانش شکست خورده بود.

اولیویه ژیرو  مهاجم فرانسوی چلسی در مصاف با مدافعان آستون ویلا عکس:سایت رسمی لیگ برتر انگلیس

ابتدا "کورتنی هاوس" در دقیقه ۴۳ بازی دروازه کیپا اسپانیایی را گشود. اما در نیمه دوم ورق برگشت و چلسی طی ۲ دقیقه شکست را با پیروزی عوض کرد. "کریستین پولیسیچ" در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی کشاند و پس از او اولیویه ژیرو در دقیقه ۶۲ گل پیروزی بخش تیم مهمان را به ثمر رساند. لمپاردبه عنوان سرمربی در۱۰۰ بازی چلسی را همراهی کرده که طی آن ۴۶ پیروزی بدست آورده و ۲۸ شکست را متحمل شده است.

چلسی با این پیروزی با ۵۲ امتیاز از ۳۰ بازی جایگاه خود را در رتبه چهارم محکم‌تر کرد و خود را به ۲ امتیازی لسترسیتی رده سومی رساند. استون ویلا هم با همان ۲۶ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس باقی ماند. در این بازی سزار آسپلیکوتا مدافع اسپانیایی چلسی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در دیدار دیگر این هفته نیوکاسل با سه گل شفیلد یونایتد را مغلوب کرد.

آخرین بازی  رقابت‌های هفته سی اُم امروز بین تیم های منچسترسیتی و برنلی برگزارخواهد شد.