مدیرعامل شرکت شهر سالم از راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی جدید در منطقه ۹ تهران تا پایان تیر ماه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی توسط شهرداری تهران، اظهار داشت: به زودی در منطقه ۹ تهران، نوزدهمین مرکز بهداشتی و درمانی با حضور پیروز حناچی و برخی از مدیران شهرداری و شورای شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ‌در این مرکز، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی به شهروندان ارائه می‌شود. در حال حاضر ۱۸ مرکز بهداشتی و درمانی شهرداری در تهران وجود دارد که برنامه‌هایی جهت توسعه و افزایش هر چه بیشتر این مراکز داریم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه ۵ پایگاه اورژانس نیز توسط شرکت شهر سالم راه‌اندازی شده و فعال است، ‌گفت: مرکز جامع سلامت روان نیز به زودی در خیابان ستارخان به بهره‌برداری می‌رسد.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که هزینه راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی و درمانی برای شهرداری تهران چقدر است، ‌گفت:‌ در اکثر مواقع ساختمان مرکز درمانی از طریق سازمان املاک شهرداری تأمین می‌شود و به صورت اجاره‌ای است ولی تهیه تجهیزات و تأمین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف حداقل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.