رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از افزایش ۲ سالن سینمایی به سینما آزادی بیجار و تبدیل آن به پردیس سینمایی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امین مرادی در جریان بازدید از طرح توسعه سینما آزادی بیجار و حوزه هنری این شهرستان اظهارکرد: ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر استان کردستان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری است، سینما آزادی بیجار در سال ۹۶ به صورت رسمی افتتاح شد و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم، با حمایت یک مؤسسه فرهنگی طرح توسعه این زیرساخت مهم فرهنگی آغاز شده است.

وی به احداث ۲ سالن جدید سینمایی در سینما آزادی بیجار اشاره کرد و افزود: با ایجاد این دو سالن، سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی ارتقای پیدا کرده و می تواند خدمات بیشتری در بخش اکران فیلم های روز ارائه کند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با پایان این طرح سینما آزادی بیجار با سه سالن سینمایی به ظرفیت‌های ۲۸۶ صندلی، ۳۶ صندلی و ۱۷ صندلی همزمان امکان پخش سه فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف را خواهد داشت و ظرفیت صندلی سینمایی در بیجار به ۳۹۹ صندلی افزایش پیدا می‌کند.  

مرادی با بیان اینکه روند اجرای طرح توسعه سینما آزادی بیجار مناسب است و انتظار می‌رود که در مرداد ماه این دو سالن جدید افتتاح و مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: سال ۹۹ باید تولید محوری در اولویت فعالیت‌های حوزه هنری شهرستان بیجار قرار گیرد و از تمامی ظرفیت‌های در اختیار برای رسیدن به این مهم استفاده کرد.

برچسب‌ها