فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دوره ارتکاب جنایت در خلیج فارس و افتخار به آن گذشته است، گفت: اگر آمریکایی‌ها دچار اشتباه و حماقتی شوند با پاسخ قاطع نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم سردار عباس غلامشاهی اظهار کرد: گرامیداشت سالروز شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس۶۵۵ است که خوشبختانه شهدا عنایت کردند و توانستیم در مراسم یادبود شهدای مظلوم و بیگناه این حادثه در خلیج فارس شرکت کنیم.

وی افزود: ۳۲ سال پیش آمریکای جنایتکار اقدام به یک جنایت بزرگ ضد ‌بشری و تاریخی و یک اشتباه راهبردی و غلط تاریخی کرد و یک هواپیمای مسافربری عادی و غیرنظامی را که تمام سرنشینان آن مردم عادی بودند و قصد سفر از بندرعباس به ‌مقصد دبی را داشتند مورد هدف و اصابت موشک توسط ناو وینسنس قرار داد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اشتباه بزرگتر آمریکایی‌ها این نکته بود که این مسئله را با افتخار بلافاصله اعلام کردند و اشتباه فاحش و زشت آن‌ها که از همه جنایات آن‌ها بدتر بود اعطای مدال افتخار به فرمانده این ناو بود. ادامه سخنان سردار غلامشاهی را در این ویدئو ببینید.