همشهری آنلاین: شورای شهر پس از بررسی صورت‌های مالی شهرداری از سال 82 تا 85 ظرف 10 تا 15 روز تکلیف ابهامات مالی این دوره شهرداری تهران را مشخص می‌کند. رسول خادم ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این مطلب به مهر گفت : حسابرسی انجام شده در صورت های مالی شهرداری تهران از سال 82 تا 85 ، حدود 10 روز است که در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته و هنوز این کمیسیون بررسی خود ر

رسول خادم ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این مطلب به مهر گفت: حسابرسی انجام شده در صورت‌های مالی شهرداری تهران از سال 82 تا 85 ، حدود 10 روز است که در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته و هنوز این کمیسیون بررسی خود را در مورد آن انجام نداده است.

وی همچنین تصریح کرد: تا زمانی که بررسی این حسابرسی، توسط کمیسون برنامه و بودجه به پایان نرسد، نتایج خاص و قابل ارائه‌ای مشخص نمی‌شود و لی در نهایت تکلیف همه چیز از جمله ابهامات مالی، هزینه های فاقد سند و ... روشن خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در عین حال خاطر نشان کرد : حدود 10 سال حسابرسی مالی در شهرداری تهران انجام نشده است که سالهای 82 تا 85 را نیز در بر می‌گیرد.