سارقی که اقدام به سرقت یک خودرو کرده بود و تحت تعقیب پلیس آلمان قرار داشت، پس از برخورد با گله گراز ناچار شد خود را تسلیم کند.

سارق در محاصره گله گراز

برلین: این سارق ۱۸ ساله پس از سرقت این خودرو از شهر فرار کرد و پلیس هم در حال تعقیب او بود اما باتوجه به تاریکی هوا و مسیری که از جنگل می‌گذشت، وی توانست از دست پلیس فرار کند.

البته آزادی این سارق مدت زیادی طول نکشید چون خود را در محاصره  گرازها دید. او که چاره ای نداشت دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالای سرش برد و از ماموران پلیس که تازه به محل رسیده بودندکمک خواست تا او را از محاصره گراز‌ها نجات بدهند. با این حال گرازها به این مرد آسیب وارد کردند.

مرد عنکبوتی ۴ ساله

فلوریدا: پسر بچه‌ای که از طبقه دوم یک آپارتمان سقوط‌آزاد کرده بود، جان سالم به در برد. مادر بزرگ این پسر بچه ۴ ساله به خبرنگاران گفت: نوه‌ام همانند مرد عنکبوتی از بالکن طبقه دوم پایین پرید اما شانس آورد که به جای سنگفرش سخت پیاده‌رو، روی چمن‌ها فرود آمد.

این مادربزرگ ادامه داد: وقتی به اتاق خواب رفتم متوجه باز بودن در بالکن شدم و ناگهان به یاد نوه‌ام افتادم که در این اتاق در حال بازی بود. گفتنی است که این پسر بچه خوش شانس و بازیگوش بیش از ۴۵ دقیقه لابه لای بوته‌ها گیر کرده بود تا اینکه یک عابر او را پیدا کرد و پلیس را در جریان گذاشت.

البته با وجود اینکه این پسر بچه ظاهرا سالم به نظر می‌رسید به بیمارستان منتقل شد تا کوفتگی‌ها و جراحت‌های سطحی روی بدنش درمان شود. این پسر شیطان در بیمارستان به پزشکان گفت که می‌خواسته مانند مرد عنکبوتی در آسمان پرواز کند.

اشتباه رایانه‌ای

لندن: یک اشتباه در سامانه رایانه‌ای سازمان حمل و نقل انگلیس موجب شد که سامانه گویای این سازمان به جای زبان انگلیسی به زبان آلمانی به مردم پاسخ دهد و به این ترتیب مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آمد. این در حالی است که این سامانه رایانه‌ای با صرف ۱۱۴ میلیون دلار طراحی شده بود اما اکنون باید با هزینه ۱۶۲ میلیون دلاری تعمیرشود.

بطری آب دردسرساز

اتاوا: مردی که از یک شرکت تولید کننده آب معدنی به دادگاه شکایت کرده بود، در دادگاه شکست خورد. این مرد مدعی شده بود که داخل بطری آب معدنی وی حشره وجود داشته و  از آن پس به ناراحتی عصبی و افسردگی دچار شده است. اما دادگاه شکایت این مرد را نپذیرفته و می‌گوید او باید با مدارک مستند ثابت کند که  با دیدن حشره افسرده شده است.

خودرو بخرید، هفت تیر بگیرید!

کانزاس سیتی: مقامات یک شرکت خودروسازی اعلام کردند از زمانی که تبلیغ تازه‌ای‌ را برای خودرو‌های خود طراحی کرده‌اند، فروش آنها چند برابر شد. به گفته آنها در این تبلیغ به خریداران وعده داده شده که در مقابل خرید هر دستگاه خودرو یک هفت تیر یا یک کارت بنزین ۲۵۰ دلاری دریافت خواهند کرد.

این تبلیغ از ۳ روز پیش آغاز شده و در طول این مدت این شرکت موفق شده ۳۰ دستگاه خودرو بفروشد که یک رکورد بی‌سابقه است. خریداران همراه با خودرو به انتخاب خود یک کارت بنزین یا یک کارت اعتباری برای خرید هفت تیر دریافت می‌کنند.

مقامات این فروشگاه می گویند به جز یک مرد کانادایی و یک پیرمرد، بقیه خریداران هفت تیر را به جای کارت بنزین انتخاب کرده‌اند. طراحان این تبلیغ معتقدند که ابتکار عمل آنها فروش این شرکت را ۴ برابر کرده است. به گفته آنها این روز‌ها نگرانی اصلی مردم، آمریکا تامین امنیت است.