مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: بیشترین تماس‌ها با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در دوران شیوع کرونا مربوط به اختلاف‌های خانوادگی بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدپور افزود: شیوع کرونا تماس شهروندان با اورژانس اجتماعی را در استان سمنان افزایش داد و بیشترین تماس مربوط به اختلافات خانوادگی بود.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی با ارائه خدمات مشاوره‌ای با کمک روانشناسان و مددکاران مجرب برای حل اختلاف‌های خانوادگی گام برمی‌دارد، اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۸۷ نفر در مرکز آسیب‌های اجتماعی استان سمنان ‌پذیرش شدند و خدمات دریافت کردند.

ایزدپور با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۳۲۱ مددجو سال گذشته از اداره‌کل بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند، تصریح کرد: ۳۵۵ مرکز در استان به‌صورت شبانه‌روزی به خانواده‌ها خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به خط تلفنی مشاوره رایگان برای شهروندان، گفت: خط ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ساعت ۲۴ آماده ارائه مشاوره تلفنی به متقاضیان در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مرکزهای مثبت زندگی به‌صورت غیردولتی با هدف ارائه خدمات پس از تکمیل مراحل قانونی در استان ایجاد خواهد شد.