مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به بارندگی‌ها و احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها، توصیه می‌شود مردم از تردد و اسکان در حاشیه این اماکن و همچنین صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سیاوش محمدی یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: آسمان استان اردبیل این هفته در بیشتر اوقات نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد خنک، در برخی مناطق تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در هفته جاری، عنوان کرد: در بعضی ساعات شاهد بارش باران، گاهی به صورت رگبار توأم با رعد و برق در برخی مناطق استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: امروز ۲۲ تیر، آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) و هوای خنک در برخی مناطق با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

محمدی گفت: بارش باران فردا دوشنبه در برخی مناطق استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های به دست آمده روز سه‌شنبه، آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری با افزایش چند درجه‌ای دما و وزش باد (گاهی تند) همراه خواهد بود و در ساعات بعدازظهر (بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی) افزایش ابر و احتمال رگبار باران دور از انتظار نیست.