سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه از صدور بیش از ۳۵۰ هزار و ۷۱۶  کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در ۳ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اعظم فرجی از رشد قابل توجه متقاضیان ورود به بازار سرمایه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در ۳ سه ماه  نخست سال ۱۳۹۸ فقط ۱۶۶ کد معاملاتی جدید ایجاد شده بود.

سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه بیان کرد: در تمام سال ۱۳۹۸ نیز در مجموع ۷۱ هزار و ۸۵ کد معاملاتی جدید داشتیم که تعداد کدهای ۳ ماه نخست امسال چند برابر مجموع کدهای سال ۱۳۹۸ است.

به گفته فرجی، در حال حاضر ۴۵۴ هزار و ۴۱۸ کد معاملاتی در استان کرمانشاه وجود دارد که عمده آن مربوط به ۳ ماه نخست امسال بوده است.

وی به افرادی که به تازگی کد معاملاتی دریافت کرده و قصد ورود به بازار سرمایه را دارند توصیه کرد، حتما آموزش‌های لازم را برای فعالیت در بازار سرمایه از طریق کلاس‌های آموزشی و منابع مختلف دریافت کنند.

سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه بهتر است افراد تازه وارد عمدتا سراغ سهام شرکت‌های بنیادین و قدرتمند بروند، اضافه کرد: همه باید  بدانند بازار سرمایه بازاری پرریسک است که حتی در زمان روند صعودی همواره امکان اصلاح قیمت‌ها را دارد.