روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از فراخوان این دانشگاه برای حضور نیروهای داوطلب برای مقابله با کرونا در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یاسر قربانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دانشگاه با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌ها نسبت به به‌کارگیری داوطلبان اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این فراخوان داوطلبانه است و دانشگاه هیچ تعهدی نسبت به جذب و استخدام برای همکاری داوطلبانه نخواهد داشت، افزود: پزشک، متخصصین، پرستار، کمک پرستاری، بهیاری، کمک بهیاری، رادیولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، روابط عمومی، تصدی امور دفتری و خدمات از جمله جامعه هدفی است که برای این فعالیت داوطلبانه دعوت شده‌اند.

قربانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در استان مرکزی برای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب و پیشگیری و مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، از بین دانشجویان و هم استانی‌های علاقه‌مند به فعالیت در حوزه سلامت، دعوت به همکاری کرده است که علاقه‌مندان و داوطلبان باید به امور اجتماعی دانشگاه مراجعه کنند.

قربانی در ادامه گفت: از آحاد مختلف مردم، دانشجویان و متخصصین حوزه‌های مختلف در راستای مهار و شکست ویروس کرونا برای حمایت از حوزه سلامت استان درخواست می‌شود که همانند روزهای اول شیوع کرونا، در کنار دانشگاه باشند تا بتوانیم با اتحاد و همدلی این شرایط را تغییر دهیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: انتظار می‌رود همشهریان، سازمان‌های مردم نهاد، ادارات و صنایع همچنان در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند و ایمان داریم که یکی از راهکارهای از بین بردن این بیماری اتحاد و همدلی بین تک تک مردم و مسئولین است. از عموم مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در اماکن شلوغ و استفاده از ماسک در خارج از منزل یاریگر مدافعان سلامت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و سایر بیمارستان های استان باشند.