شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن گرامیداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، برنامه ویژه ای جهت خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اجرا می کند.

 به گزارش سما ، برنامه های شرکت بهره‌ برداری راه‌ آهن شهری تهران و حومه به شرح زیر است:

1- در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه قطارهای خط یک متروی تهران از ساعت 5:30 الی 24 فعال بوده و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را از کلیه ایستگاه های خط یک به ایستگاه حرم مطهر (بهشت زهرا) منتقل خواهند نمود.

2- امسال برای اولین بار شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت رفاه بیشتر زائران حرم مطهر، اقدام به برقراری سرویس شبانه در شب چهاردهم خرداد ماه از ساعت 24 الی 5:30 بامداد از ایستگاه شهر ری به سمت ایستگاه حرم مطهر و بالعکس با سر فاصله زمانی 20 دقیقه نموده است.

3- سرویس دهی به مسافران از ابتدای روز چهاردهم خرداد ماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام به صورت رایگان خواهد بود.

4- شایان ذکر است، در روز سیزدهم خرداد ماه تعداد حرکت های ایستگاه حرم مطهر با 112.6% رشد از 159 به 338 حرکت افزایش پیدا می کند و در روز چهاردهم خرداد ماه تعداد کل حرکت ها با 81% رشد از 210 به 380 حرکت افزایش پیدا خواهد کرد.

5- بر اساس هماهنگی های انجام شده اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جابه جایی مسافران را از مبادی تعیین شده تا ایستگاه های مترو و بالعکس به عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است، در دیگر خطوط متروی تهران برنامه های جاری بدون هیچ گونه تغییری اجرا خواهد شد.