فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار با پرونده ۳ فقره قتل و ۱۱ فقره سرقت مسلحانه در تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با دریافت نیابت قضایی از دادسرای شهرستان دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر، یک گروه از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. در بررسی این پرونده مشخص شد این فرد شرور جرائم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه و سه فقره قتل در پرونده دارد و تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و محاصره کردند. در این عملیات با پشتیبانی گروه‌های یگان تکاوری ماموران انتظامی متهم را که قصد فرار کردن داشت، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۲ فشنگ جنگی کشف کردند.

متهم ۲۶ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چند مرحله بازجویی علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۳ فقره قتل و ۱۱ فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف کرد.