یک پسر انگلیسی به دلیل آزاد کردن یک بادکنک، توسط پلیس جریمه شد.

جریمه به هوا رفتن بادکنک

نیوکاسل: مادر این پسر ۱۶ ساله گفت: پسرم در یک جشن محلی شرکت کرده  و در این مراسم به همه میهمانان بادکنک‌هایی دادند که با گاز هلیوم پر شده بود. وی ادامه داد: اما ناگهان این بادکنک از دست پسرم خارج شد و ماموران پلیس همانجا او را ۱۰۰ دلار جریمه کردند.

به عقیده این مادر، جریمه یک پسربچه به خاطر بادکنک ساده‌ای که چند دلار بیشتر ارزش ندارد، خیلی مسخره‌ است. این در حالی است که روزانه چندین بادکنک از دست بچه‌ها در کوچه و خیابان رها می‌شود. طبق قوانین هر کسی که محیط زندگی شهروندان را آلوده کند جریمه می شود؛ حتی اگر این محیط آسمان باشد.

جغد قاتل

پاریس: وکیل یک متهم به قتل پس از سال‌ها تحقیق اعلام کرد که موکلش در قتل مقصر نبوده است. موکل وی در سال ۲۰۰۱ به اتهام قتل همسرش بازداشت شد اما این وکیل کارکشته می‌گوید به این نتیجه رسیده است که یک جغد عصبانی موجب مرگ همسر این مرد در جنگل  شده است.

مزاحم تلفنی سمج

هیروشیما: یک لوله‌کش که بیش از ۳ هزار ساعت خط تلفن یک فروشگاه را اشغال کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این مرد بیش از ۵۰۰ بار با تلفن گویای فروشگاه که به منظور سفارشات تلفنی در نظر گرفته شده، تماس گرفت.

این مزاحم تلفنی سمج در دادگاه گفت تنها به این دلیل این مزاحمت را ایجاد کرده که از تن صدای گوینده خوشش می‌آمده است. مدیر این فروشگاه از دادگاه درخواست غرامت کرده است. 

سرقت با جاروبرقی

اوهایو: یک زن ۵۷ ساله برای اینکه بتواند از خانه همسایه سرقت کند با جاروبرقی او را کتک زد. این زن که گمان می‌کرد همسایه ۹۳ ساله‌اش در خانه نیست با استفاده از کلیدی که ساخته بود وارد خانه او شد  اما ناگهان با پیرزن خواب آلود روی مبل مواجه شد.

زن سارق که به شدت ترسیده بود، جاروبرقی را که همان اطراف بود برداشت و لوله آن را به سر و صورت صاحبخانه زد. سر و صدای این همسایگان دیوار به دیوار به اندازه ای زیاد شد که دیگر همسایگان متوجه درگیری آنها شدند و پلیس را در جریان قرار دادند.

 تعقیب پنیر

لندن: در جریان مسابقات موسوم به تعقیب پنیر، دست‌کم ۱۹ نفر مجروح شدند. این رقابت به صورت سالیانه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آن باید از مسیر‌های صعب‌العبور و پر از گل و لای برای دستیابی به یک قالب پنیر بسیار بزرگ عبور کنند.

گربه درآمد‌زا

توکیو: یک شرکت حمل و نقل ریلی که در آستانه ورشکستگی قرار دارد، برای در‌آمدزایی از یک گربه استفاده کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که تمام کاری که این گربه ۹ ساله باید انجام دهد این است که در ورودی ایستگاه قطار بنشیند و با گردشگران عکس بگیرد.

این گربه که لباس فرم  پوشیده و کلاه به سر دارد، برای گردشگرانی که از سراسر کشور به این ایستگاه قطار می‌آیند، ژست می‌گیرد. مسئول این ایستگاه قطار می‌گوید: از وقتی که این گربه به ایستگاه آمده است، افراد بیشتری با  قطارهای این شرکت سفر می‌کنند و به این ترتیب شرکت را از ورشکستگی نجات داده‌اند. 

حتی برخی از مقامات معتقدند که این گربه برای ایستگاه شانس آورده است. گفتنی است در فرهنگ ژاپن گربه از جمله حیواناتی است که نماد شانس برای افراد به شمار می‌آید و خیلی از تاجران برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود، گربه نگهداری می‌کنند.