همشهری آنلاین: فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات شهری از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد.

مهدی توکلیان مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات شهری با اعلام آغاز به کار بزرگترین جشنواره رسانه‌ای در حوزه شهری اظهار داشت: این دوره از جشنواره در 14 رشته اصلی، 3 بخش جنبی و 2 بخش ویژه، 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار آغاز و تا 23 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بخش اصلی شامل رشته‌های: خبر، گزارش خبری، گزارش تحلیلی – تحقیقی، گزارش توصیفی، سرمقاله و یادداشت، گفت‌وگو، مقاله، طنز، عکس خبری، عکس غیر خبری، گزارش تصویری، کاریکاتور، تصویرسازی و صفحه‌آرایی است.

به گفته دبیر جشنواره، بهترین نقد در حوزه مدیریت شهری، بهترین اثر با موضوع فرهنگ شهروندی و جایزه ویژه هیأت داوران به بهترین رسانه‌های مکتوب حوزه شهری، 3 بخش جنبی جشنواره را شامل می‌شود. علاوه بر این جشنواره امسال شاهد دو بخش ویژه نیز خواهد بود که عبارتند از:‌ «جشنواره وبلاگ‌نویسی در حوزه شهر و شهروندی» و «فرهنگ شهروندی در نشریات دانشجویی».

دبیر جشنواره با اشاره به نحوه ارسال آثار این دوره از جشنواره تأکید کرد: فعالان حوزه‌های خبری می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار منتشر شده خود در فاصله زمانی اول فروردین الی 29 اسفندماه سال 1386در یکی از نشریات رسمی کشور (اعم از محلی یا غیر محلی) را تا تاریخ 31 خردادماه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی از فعالان و روزنامه‌نگاران خواست آثار خود را تا تاریخ اعلام شده به دفتر دبیرخانه به نشانی: تهران، میدان ولیعصر (عج)، ابتدای بلوار کشاورز، فرهنگسرای رسانه ارسال کنند