وکیل سعید حجاریان در توئیتی خطاب به نماینده تهران نوشت: شما که دستتان می‌رسد اسناد بانکی و مالیاتی و حسابداری شرکت را منتشر کنید تا دروغگو رسوا شود. شهامت داشته باشید عذرخواهی و طلب حلالیت کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، علی مجتهدزاده، وکیل سعید حجاریان در توئیتی با هشتگ حجاریان خطاب به علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم نوشت: «جهت آگاهی آنچه که مورد تایید بنده قرار گرفت چند آگهی ثبتی در سامانه روزنامه رسمی و دو عدد فاکتور بود و نه اکاذیب حضرتعالی، شما که دستتان می‌رسد اسناد بانکی و مالیاتی و حسابداری شرکت را منتشر کنید تا دروغگو رسوا شود. شهامت داشته باشید عذرخواهی و طلب حلالیت کنید.»

وکیل حجاریان این توییت را در جواب توییتی از علی خضریان نوشته است. خضریان در توییترش نوشته بود: «جناب سعید حجاریان! فرزند و شریک شما در شرکت راشا تندیس پارسیان پس از انتشار اسناد واردات  گندم در حالی از بنده به دلیل اطلاع‌رسانی و شفافیت موضوع در افکار عمومی شکایت کرده‌اند که وکیل ایشان اسناد منتشر شده را تمام و کمال تایید کرده است.البته این حق ایشان و شماست و مورد استقبال اینجانب که از زمان فعالیت‌های دانشجویی در راه تحقق عدالت با شکایت‌های متعددی مواجه شده‌ام؛ اما این رفتار با ادعای شفافیت، آزادی و پاسخگویی مدنی در تضاد و تعارض است.به قول بایزید بسطامی یا چنان نمای که هستی یا چنان باش که می‌نمایی!»

 لازم به ذکر است علی خضریان پیش از این خانواده حجاریان را به سوء استفاده و و رانت در واردات گندم متهم کرده بود.

برای آشنایی بیشتر با ماجرای اتهام واردات گندم به خانواده حجاریان و شکایت سعید حجاریان لینک‌های زیر را بخوانید: