کادر فنی ما دارد کار می‌کند و ما یک بازی مهم داریم مقابل پارس جنوبی که پیروزی در آن بازی ما را به رتبه دوم جدول نزدیک می کند و امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین در چند روز اخیر و در فضای مجازی هواداران استقلال از مدیریت این باشگاه خواستند تا  برای فصل بعد آندره استراماچونی را به این تیم بازگردانند اما احمد سعادتمند در گفت وگویی زنده آب پاکی را روی دست هواداران این تیم ریخت.

مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین باشگاه در آسیا باید وضعیت خوبی داشته باشد. ما با یک تیم قوی مدیریتی و حقوقی می خواهیم مشکلات را برطرف کنیم تا دل هواداران شاد شود.

او درباره درخواست هواداران استقلال مبنی بر بازگشت آندره‌آ استراماچونی گفت: من بارها در برنامه ها مختلف عنوان کردم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است. ما در ادامه لیگ بازی‌های  مهمی داریم و من و هیات مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم. ما می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و باید در مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه برگزار می شود، شرکت کنیم.

سعادتمند افزود: کادر فنی ما دارد کار می‌کند و ما یک بازی مهم داریم مقابل پارس جنوبی که پیروزی در آن بازی ما را به رتبه دوم جدول نزدیک می کند و امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

مدیرعامل استقلال درباره ضعف کادر مدیریتی درچند سال اخیر گفت: در هر برنامه ریزی، مدیر نیازمند یک زمان برای اجرای برنامه های خود است. من با تغییر مدیریت موافق نیستم. مدیران استقلال در حد توان‌شان برای استقلال زحمت کشیدند و باید مدیریت در استقلال تدوام بیش‌تری داشته باشد. این تغییرات در باشگاه، به اهداف باشگاه لطمه میزند. امیدوارم کادر مدیریت با تعیین اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، بتواند به توسعه زیرساخت‌های باشگاه کمک کند.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال گفت: ما مهم‌ترین حکمی که از فیفا داریم درباره آقای بویان است که مربوط به سال پیش است. من شنیدم او بازیکن باکیفیتی نبوده است و در آن دوران هم مصدوم بوده و قراردادش تمدید شده است. حدود ۳۲۸ هزار دلار برای این بازیکن تهیه کردیم و تا آخر هفته به او می‌دهیم. ما برای پرداخت پول شفر که ۶۰۰ هزار دلار است، حدود ۲۳ روز فرصت داریم. شفر در آلمان است و می‌خواهیم یا در ایران یا در دوبی با ایشان نشستی داشته باشیم تا بتوانیم بخش اعظمی از مطالباتش را پرداخت کنیم و برای بقیه پولش با او مذاکره کنیم.

سعادتمند در پایان درباره بازیکنان مبتلا به کرونا در استقلال گفت: ما ۱۵ بازیکن مبتلا به کرونا داشتیم و ۱۳ بازیکن در فهرست تیم بودند اما با گذشت زمان در حال حاضر هیچ بازیکنی مبتلا به کرونا نیست.