اکران آنلاین فیلم «هفت و نیم» ساخته نوید محمودی یک هفته به تاخیر افتاد.

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم نوشت: «هفت و نیم» به کارگردانی ، نویسندگی نوید محمودی  و تهیه کنندگی جمشید  محمودی که قرار بود از هشتم مرداد به صورت آنلاین اکران شود به تاخیر افتاد و این فیلم سه شنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۲۰:۰۰ از فیلیمو و نماوا نمایش داده خواهد شد.

«هفت و نیم» که محصول مشترک ایران و افغانستان است که در فستیوال بین المللی فیلم بوسان سال گذشته افتتاح شده و مورد توجه منتقدان آسیایی قرار گرفته است. فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان  روایت می کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئلهای هستند.

بازیگران «هفت و نیم» به ترتیب قصه‌ها عبارتند از قصه شبانه: ندا جبرائیلی، شادی مختاری، آتیه جاوید، قصه نگار: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، قصه ناهید: آناهیتا افشار، علیرضا کمالی‌نژاد، قصه فرشته: فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاویدنیا، هانیه قاسمی، قصه نیلوفر: شیدا خلیق، علیرضا استادی، قصه شکر: متین حیدری‌نیا، روژان تقی‌زاده، قصه راحیل: افسانه کمالی، زهرا بهروزمنش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی.