سیاوش یزدانی علاقه به دیدن شدن دارد. از جلسه کنکور گرفته تا معرکه بوقدار بازی با پرسپولیس و قرنطینه کرونا با چاشنی حرکات موزون.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز سیاوش یزدانی مدافع استقلال با انتشار یک استوری در جلسه کنکور دکتری حاشیه ساز شد. ماجرا به واکنش سازمان سنجش هم کشیده شد و این سازمان اعلام کرد که مدافع استقلال از پذیرش در کنکور محروم خواهد بود.

اما مدافع استقلال بعد از این ماجراها با انتشار پستی در صفحه خود اعلام کرد که هدفش از انتشار عکس جلسه کنکور تنها این بوده که نشان دهد ورزشکار جماعت هم می تواند تحصیل کرده باشد و او را که نماینده قشر تحصیل کرده است و از قضا در مسیر درست هم هست نباید ناامید کرد.

شاید اگر مدافع استقلال امروز عکس خود در جلسه آزمون دکتری را منتشر نمی کرد بسیاری نمی دانستند او داوطلب آزمون دکتری است. تا همین جای داستان هم  او  دست کم به علاقه مندان چندده میلیونی فوتبال ایران ثابت کرد که تنها یک قدم تا مقطع دکتری فاصله دارد. خیلی هم عالی. کسی هم بخیل نیست. فقط شما که تا اینجای مدارج علمی را پیش رفته ای وسط معرکه های فوتبالی کمی بیشتر رعایت خانواده ها را بکن. فراموش نکن از این به بعد آبروی قشر تحصیل کرده دست شماست برادر.

ما را ببخش که شما را با درافشانی معرکه سپاهان و پرسپولیس قضاوت کردیم و یا با حرکات موزون در قرنطینه. ما چه میدانستیم کنکور دکتری از رگ گردن به ما نزدیک تراست.