علاقه یحیی به کریم به این شایعه دامن زد که با توجه به جدایی استوکس و قطع همکاری احتمالی با اوساگونا، کریم گزینه اول خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین از کریم انصاری فرد بهعنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس نام برده میشد. انتقالی که استارت آن را رسانه های قطری زدند و اعلام کردند مهاجم ایرانی السیلیه جایی در ترکیب فصل بعد این تیم ندارد و آنها به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم دیگری هستند. علاقه یحیی به کریم هم به این شایعه دامن زد که با توجه به جدایی استوکس و قطع همکای احتمالی با اوساگونا، کریم گزینه اول خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

با این همه نایب رییس باشگاه السیلیه خبر از تمدید قرارداد مهاجم ایرانی داد و از حضور او در ترکیب اینتیم در فصل اینده خبر داد.

المری گفت: همه می دانند که بین این فصل و فصل آینده زمان زیادی وجود ندارد و مسابقات فعلی در حکم آماده سازی بازی های فصل جدید هم تلقی می شود.

وی افزود: برای رسیدن به اهدافمان از تمام راه ها استفاد می کنیم. السیلیه سه بازیکن خارجی یعنی نذیر بلحاج، کریم انصاریفرد و کارا مودجی را برای فصل آینده در اختیار دارد. در حال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم تا قراردادشان را امضا کنیم. مذاکراتی هم با بازیکنان محلی صورت گرفته است و سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برای فصل جدید آغاز کنیم.