رسانه رسمی باشگاه استقلال با طراحی پوستری برای بازی امشب دوباره با یادآوری صحنه جنجالی بازی رفت به نوعی اعلام کرده که این باشگاه هنوز اتفاقات آن دیدار را فراموش نکرده است.

به گزارش همشهری آنلاین استقلال، در حالی قرار است امشب به مصاف سپاهان برود که بازی رفت دو تیم با جنجال داوری همراه بود و یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات داوری لیگ نوزدهم را در پی داشت. در بازی رفت و در نیمه دوم  استنلی کی‌روش در 18 قدم  خودی پرواز بلندی داشت و توپ را با اسپکی که زد از محوطه جریمه دور کرد. صحنه ای که  زاهدی فرد داور دیدار آن را  پنالتی تشخیص نداد تا  استراماچونی سرمربی سابق استقلال  مات و مبهوت کنار زمین این صحنه را نظاره گر باشد و در پایان بازی هم به کنایه بگوید: «ما نمی‌دانسیتم قرار است والیبال بازی کنیم.»

دیدار رفت در نهایت در یکی از نمایش های خیره کننده تیم استراماچونی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید اما حالا رسانه رسمی باشگاه استقلال با طراحی پوستری برای بازی امشب دوباره با یادآوری این صحنه به نوعی اعلام کرده که این باشگاه هنوز اتفاقات دیدار رفت را فراموش نکرده است  تا به این شکل برای تیم داوری بازی امشب پیامی بفرستد.

آیا بازی امشب که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد فضای آرامی را سپری خواهد کرد؟