وکیل عبدالرضاداوری می گوید: اتهام ایشان در کیفرخواست تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بود. ارتباطی هم به روح الله زم ندارد و هیچوقت هم نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دولت بهار، مهران عبدالله پور، وکیل عبداالرضا داوری از اعضای دفتر محمود احمدی نژاد گفت: علت دستگیری ایشان به هیچ‌وجه ارتباط با روح الله زم و آمدنیوز نبوده، از هر رسانه‌ای یا شخصی که این خبر را منتشر کرده باشد شکایت خواهیم کرد. اتهام ایشان در کیفرخواست تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بود. ارتباطی هم به روح الله زم ندارد و هیچوقت هم نداشته است.

وی ادامه داد: عبدالرضا داوری در همان روز اول اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ بازداشت شدند و در همان شب برخی از رسانه‌های معلوم الحال اعلام کردند علت دستگیری ایشان ارتباط با روح الله زم بوده. آقای عبدالرضا داوری چهار و نیم ماه یعنی ۱۳۵ روز در بازداشت بودند که ۶۱ روز آن را در انفرادی گذراندند. تمامی اتهامات ایشان مربوط به موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در رسانه‌هاست. 

عبدالله پور افزود: اتهام اجتماع و تبانی مربوط به توییت‌های ایشان بود که طی آن عقاید خود را در مورد دخالت دادن بیشتر مردم در تصمیم‌گیری‌ها مطرح کرده بودند که این موضوعات تحت عنوان اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق اشاعه پروژه مشروطیت تعبیر شده که البته جای دفاع فراوان دارد.

  • بیشتر بخوانید:

بازداشت عبدالرضا داوری به اتهام همکاری با آمدنیوز

وکیل عبدالرضا داوری اتهام موکلش را اعلام کرد | داوری کاندیدا می‌شود؟

عکس | چهره نزدیک به احمدی‌نژاد و متهم ارتباط با آمدنیوز با وثیقه آزاد شد