انجمن بین‌المللی ماهی‌گیری اعلام کرد که یک ماهی‌گیر انگلیسی با توجه به فعالیت بین‌المللی خود، بهترین ماهی‌گیر جهان شناخته شده‌است.

بهترین ماهیگیر جهان

لندن: این مرد ۶۵ ساله قادر است هر نوع ماهی را صید کند. انجمن ماهیگیران نام ۲۷ گونه ماهی را در فهرست دشوارترین ماهی‌ها برای صید قرار داد و این ماهیگیر ماهر موفق شده همه آنها را صید کند.

گفتنی است که این ماهیگیر پشتکار زیادی دارد و برای اینکه بتواند حداقل از هر گونه،  یک ماهی صید کند، به تمام قاره‌های جهان سفر کرده است.

به گفته کارشناسان این ماهیگیر کار بسیار دشواری را انجام داده که در آینده کمتر کسی می‌تواند از عهده آن برآید و به همین دلیل لقب بهترین ماهیگیر جهان برازنده اوست.

قبض جریمه ۲۱ ساله

نیویورک: مردی پس از ۲۱ سال، قبض جریمه پارکینگی را که بیش از موعد مقرر در آن توقف کرده بود، پرداخت کرد.

او که در تمام این سال‌ها قبض جریمه را در یک جعبه نگهداری کرده بود، به اداره پلیس رفت و جریمه ۲ دلاری را که به ۶ دلار افزایش یافته بود، پرداخت. البته هنوز مشخص نیست که چه انگیزه‌ای او را به این کار واداشته است.

خرابی توالت فضایی

واشنگتن: فضانوردان در یک ایستگاه فضایی با مشکل تازه و عجیبی مواجه شده‌اند. از چند روز پیش توالت این ایستگاه فضایی خراب شده و زندگی در این مکان را مختل کرده است.

این در حالی است که فضانوردان برای تعمیر توالت خیلی تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند و در حال حاضر سفینه  دیگری که حامل یک توالت جدید است در راه است تا مشکل این فضانوردان حل شود.

المپیک جعلی

پکن: هر چند هنوز رقابت‌های المپیک آغاز نشده اما از همین حالا حاشیه های داغ آن سوژه رسانه‌ها شده است. تازه‌ترین اتفاق این است که گروهی سود‌جو با استفاده از ارتباط اینترنتی بلیت‌های جعلی المپیک را به مردم فروخته‌اند.

این گروه با ارسال پیام الکترونیکی برای برخی نشانی‌های الکترونیکی به صاحبان آن مژده دادند که برنده بلیت المپیک شده‌اند ولی برای دریافت آن باید مالیات بپردازند.

خیلی‌ها هم فریب این آگهی را خوردند و با واریز پول به حساب بانکی منتظر بلیت‌هایی شدند که وجود خارجی نداشتند.

این در حالی است که مقامات برگزار کننده المپیک به مردم هشدار داده‌اند که مراقب این سودجویی‌ها باشند. این گروه در اقدامی دیگر یک پایگاه اینترنتی با نام جعلی المپیک راه‌اندازی کرده و در آن بلیت‌های المپیک را پیش فروش کردند. آنها حتی بلیت های جعلی جایگاه ویژه را نیز با چند برابر قیمت فروختند.

غرامت برای گزش ساس

تورنتو: کارمند یک شبکه تلویزیونی معتبر از مقامات این شبکه به دادگاه شکایت کرد. این زن ۳۷ ساله که از ۱۲ سال پیش در این شبکه مشغول به کار است به دادگاه گفت از یک سال پیش تا کنون بار‌ها در محل کار هدف گزش ساس قرار گرفته و هرچه از مقامات در‌خواست کرده در این مورد کاری انجام دهند، آنها بی‌توجه  بوده‌اند.

قاچاقچیان کابلی

هنگ کنگ: ۱۶ قاچاقچی برای اینکه بتوانند کالا‌های قاچاق مانند تلفن همراه را از مرز و نزدیکی پست بازرسی پلیس عبوربدهند، ۳۰۰ متر کابل کشی کردند.

آنها معمولا شب‌ها بسته‌های کوچک را به این کابل‌ها وصل‌می‌کردند و از بالای سر ماموران به آن طرف مرز می‌فرستادند. حدود ۳ تا ۵ دقیقه طول می‌کشید تا یک بسته ۵ کیلویی از طریق این کابل به طرف دیگر مرز برود.