سرخ‌ها با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به دنبال گرفتن جام بدون انجام مسابقه هستند.

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حدفی باید به مصاف هم بروند. دیداری حساس که ممکن است اتفاقی ویژه در فوتبال ایران را رقم بزند.

در صورت پیروزی سرخ‌ها در این دیدار و راهیابی به فینال جام حذفی پرسپولیس همانند سال گذشته که موق شد قهرمان لیگ و جام حذفی شود به شکل اتومات سوپرجام ایران را هم از آن خود خواهد کرد.

اما آن سوی داستان هم استقلال حضور دارد که با فرهاد مجیدی مصمم به شکست پرسپولیس و راهیابی به فینال است تا طبق وعده سرمربی آبیها قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

اتفاقی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد فوتبال ایران به زودی شاهد یک دربی دیگر خواهد بود. دیداری که باید قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر برگزار شود.  با این حساب ظرف یک سال گذشته سرخابی ها ی پایتخت برای چهارمین بار به مصاف هم خواهند رفت تا برای به دست آوردن جام سوم رقابت کنند. در دربی که برای دومین مرتبه و با فاصله ای کوتاه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

استقلال  و پرسپولیس دو فصل قبل هم باید در دیدار سوپرجام به مصاف هم می رفتند که با سفر آبیها به ترکیه و جنجال به وجود آمده برای آن دیدار در نهایت این پرسپولیس بود که قهرمانی این جام را به دست آورد. 

آیا سوپرجام دیگری در انتظار فوتبال ایران است یا پرسپولیس دوباره در کسب جام در یک فصل هت تریک خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید کدام یک از دو تیم راهی فینال حذفی خواهند شد. شاید قهرمان حذفی از میان این دو تیم هم نباشد و نفت و یا تراکتور در فینال یکی از دوتیم پایتخت را شکست دهند وقهرمان جام حذفی شوند اما برگزاری دربی تکرای هم یکی از احتمالات است.