تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ ساله در پاکدشت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار کیومرث عزیزی در این باره  اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت در تهران با اعلام مفقودی پدر ۶۰ ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تاکنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده‌اش نیز نیست، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی گفت: جست و جو در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره‌ای ناشناس با شاکی تماس گرفته و مطالبه ۵۰ میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده‌است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد ۶۰ ساله، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم‌ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفای آدم‌ربایان در شهر کرج  استان البرز شناسایی شد.

وی بیان کرد : پس از هماهنگی‌های قضایی و اخذ نیابت، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری ماموران کلانتری دهقان ویلا شهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ، متهمان را که ۲  مرد و یک زن بودند دستگیر کرده و مرد ۶۰ ساله را از چنگال آدم ربا ها نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم‌ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.