استاندار کرمان به پرونده درگیری رئیس یک بانک در کهنوج با فرزند شهید ورود کرد و قرار است این مساله در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه اعلام شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با اعلام خبر درگیری رئیس شعبه یک بانک با فرزند شهید و ایجاد شائبه توهین به ساحت شهدا و خانواده معظم ایشان و ایجاد موجی از جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم کهنوج و خانواده شهدا و ایثارگران، بنیاد شهید شهرستان کهنوج کارگروه ویژه‌ای را مأمور رسیدگی به پرونده با قید فوریت کرد.

در همین راستا با پیگیری‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهنوج، استاندار کرمان مأموریت رسیدگی به بررسی مساله را به مشاور ایثارگران استانداری محول کرد تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام و مراتب برای تصمیم‌گیری نهایی به استحضار استاندار رسانده شود. قرار بود جلسه رسیدگی اولیه به پرونده صبح امروز یکشنبه ۲۶ مرداد با حضور مشاور استاندار و نمایندگان بنیاد شهید و بانک عامل برگزار شود.

همچنین هر گونه تصمیم گیری و مراتب رسیدگی به پرونده توسط این بنیاد به استحضار مردم شریف شهرستان و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران رسانده خواهد شد و مجموعه بنیاد شهید از هیچ تلاشی برای استیفای حق خانواده شهدا دریغ نخواهد کرد.