سرمربی آرژانتینی در حالی به گزینه اصلی نیمکت بارسلونا تبدیل شده که پیش از این عنوان کرده هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین بعد از شکست فاجعه‌بار بارسلونا برابر بایرن مونیخ سرنوشت نیمکت کاتالانها مهم‌ترین سوال هواداران این تیم است. در حالی که از گزینه های مختلفی برای هدایت آبی‌وآناری ها نام برده می‌شود اما گویا مدیران این باشگاه حالا قرار است کسی را روی نیمکت این تیم بنشانند که پیش از این صراحتا گفته بود هرگز هدایت بارسلونا را قبول نخواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو نزدیک ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است. بعد از شکست شکست سنگین بارسلونا اعلام شده بود که سرمربی جدید این تیم روز دوشنبه معرفی خواهد شد و حالا مدیران باشگاه سرمربی آرژانتینی را به عنوان گزینه نهایی خود در نظر دارند. پوچتینو در زمستان هم یکی از گزینه های اصلی هدایت بارسلونا بود قبل از اینکه کیکه ستین با خوش شانسی این عنوان را از آن خود کند. با این حال باید دید واکنش هواداران بارسلونا به این مصاحبه سرمربی آرژانتینی چه خواهد بود.

پیش از این در سال 2018 و در حالی که پوچتینو در تاتنهام شرایط خوبی داشت، در مصاحبه ای گفته بود: "هرگز سرمربی بارسلونا یا آرسنال نخواهم شد چرا که سابقه حضور در اسپانیول و تاتنهام را داشته ام. من در نیول رشد کرده ام و به همین خاطر هرگز سرمربی روساریو سنترال نمی شوم. ترجیح می دهم که در حیاط خانه ام در آرژانتین کار کنم تا به برخی باشگاه ها بروم."

ا