شهردار قیامدشت از توابع شهرستان ری گفت: ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین ترکاشوند اظهار کرد: از زمان استقرار حوزه مدیریت شهری در آذرماه ۱۳۹۶ در شهر قیامدشت تاکنون ۳۶ طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیاردریال اجرا شده است.

وی با قدردانی از استانداری تهران و فرمانداری شهرستان ری در تامین اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها به ویژه از محل اعتبارات ارزش افزوده گفت: با افتتاح طرح‌های هفته دولت برخی از سرانه‌های شهر بویژه در حوزه فضای سبز ارتقا می‌یابد.

به گفته ترکاشوند، افتتاح بوستان زیتون به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و مرکز توانمندسازی و کارآفرینی شهر با زیربنایی به مساحت ۴۶۰ متر مربع از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت با حضور مسولان استانی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار قیامدشت از بهره‌برداری بلوار فرهنگ به طول ۸۰۰ مترمربع و اصلاح هندسی و ایمن‌سازی میدان فرهنگ به عنوان یکی دیگر از این طرح‌ها یاد کرد و ادامه داد: ساختمان شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز با زیربنایی به مساحت ۷۲۰ متر مربع از دیگر طرح‌هایی است که بهره‌برداری از آن به مناسبت هفته دولت آغاز خواهد شد.

افتتاح بلوار فرهنگ شهر قیامدشت، علاوه بر کاهش ترافیک و رفع مشکلات شهروندان قیامدشت، سهولت دسترسی ساکنین روستای چهلقز و همچنین تردد روان  ۱۳ هزار دانشجو و ۷۰۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی را نیز به همراه دارد.

شهردار قیامدشت همچنین از افتتاح چندین طرح  آموزشی و عمرانی تا پایان سال جاری در این شهر خبرداد.