بورس تهران امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه برای دومین روز متوالی سبزپوش بود و با رشد ۶۸ هزار و ۷۲۲ واحدی رقم یک میلیون و ۷۱۸ هزار واحدی را برای شاخص کل رقم زد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با ۶۸ هزار و ۷۲۲ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۱۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۰۹۲ واحد افزایش به رقم ۴۶۶ هزار و ۹۵۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۹۳۵ میلیون و ۹۵ هزار معامله به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۶۴۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۱۶۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۷۸۵ هزار و ۹۱۵ معامله انجام داده‌اند که ۶۵ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها