تیم‌های بهداشتی و درمانی استان قزوین در نیمه دوم شهریورماه به مدت یک هفته در شهرستان هامون سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم و توزیع بسته‌های معیشتی مستقر خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: وقوع خشکسالی و بحران آب در استان سیستان و بلوچستان باعث مشکلات جدی بهداشتی، درمانی و معیشتی در این استان شده است و متاسفانه هموطنان سیستانی تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و نیازمند کمک‌های انساندوستانه هموطنان عزیز هستند.

حسن آصفی افزود: با توجه به عملکرد بسیار خوب استان در دوسال گذشته، امسال نیز قزوین به عنوان معین شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است تا خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی خود را به مردم این منطقه ارایه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: دارو، مخزن آب، بسته‌های غذایی و بهداشتی، آرد و همچنین احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله نیازمندی‌های آسیب دیدگان عزیز در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود:امیدواریم با مساعدت و همکاری تمامی خیران و تشکل‌های مردم نهاد استان بتوانیم قسمتی از نیازهای هموطنانمان را در این استان، برطرف کنیم.