تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

آرمین هادی‌پور و مهدی پوررهنما دو تکواندوکار اهل استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار کرد:  با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، آرمین هادی پور باید از روز  ۱۵ شهریورماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یابد و همچنین مهدی پوررهنما نیز باید در همین تاریخ در اردوی تیم ملی پاراتکواندو حضور یابد.

محسن سترگی افزود: اردوهای تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو که به دلیل شیوع کرونا با وقفه حدود ۶ ماهه مواجه شد، با حضور ۱۰ ورزشکار زن و مرد دوباره برپا خواهد شد که خوشبختانه از این تعداد، دو ورزشکار از استان گیلان هستند.

وی بیان کرد: این در حالی است که آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش شایسته استان گیلان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده و همچنین مهدی پوررهنما دیگر ملی پوش شایسته گیلانی نیز توانسته سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: البته هادی پور اوایل امسال موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و همچنین عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را به خود اختصاص داد.

سترگی تصریح کرد: امید است هادی پور در رقابت های مهم المپیک نیز بدرخشد و روی سکو قرار گیرد و با کسب مدال به آرزوی بیش از ۶۰ ساله ورزش گیلان برای تصاحب مدال المپیک تحقق بخشد و همچنین مهدی پوررهنما نیز در مسابقات پارالمپیک بدرخشد و مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن بیاویزد.