مدافع پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: من پیشنهاد دارم و باید ۴۰۰ هزار دلار بدهم و جدا شوم.

به گزارش همشهری آنلاین شجاع خلیل زاده امروز در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا از پیشنهادی که به دستش رسیده رونمایی کند. شجاع در جمع خبرنگاران در خصوص نقل و انتقالات  پرسپولیس گفت «خدا را شکر بازیکنان خوبی به تیم آمده اند و امیدوارم بدانند که در چه تیمی حضور دارند؛ اینجا پرسپولیس، پرهوادارترین تیم آسیاست و اینجا هواداران برای تیم جان می‌دهند و امیدوارم برای تیم قهرمانی بیاورند.»

مدافع سرخ ها در مورد علت حضورش در باشگاه گفت: سر بحث قراردادی آمدم باشگاه. من هیچ وقت بحث مالی نداشتم اما اگر یک درصد هم قرارداد به جدایی باشد پول خوبی به باشگاه می‌دهیم و جدا می‌شویم. هنوز چیزی مشخص نیست اما اگر بروم ۱۲-۱۳ میلیارد گیر پرسپولیس می‌آید. ما با دعای هواداران می‌رویم لیگ قهرمانان تا نتیجه خوبی کسب کنیم و چه بعد از آن باشیم و نباشیم، مهم پرسپولیس است. 

شجاع در خصوص اینکه برخی از بازیکنان این تیم درخواست افزایش قرارداد خود را دارند گفت : این درست نیست کسی که قرارداد دارد درخواست رقم بیشتری کند. الان من پیشنهاد دارم و باید ۴۰۰ هزار دلار بدهم و جدا شوم. اگر بخواهم جدا شوم پول خوبی گیر باشگاه می‌آید و آن ها هم از پول قرارداد من ۳-۴ بازیکن خوب می‌خرند و امیدوارم انشالله هرچه خیر است پیش بیاید.

شجاع با اشاره به پست اینستاگرامی اش بعد از ناکامی استقلال عنوان کرد: تیکه نبود، ما چند سال قهرمان شدیم به خاطر دعا و تشویق هوادارانمان بود. هواداران در برد و باخت ما را حمایت کردند، یادم است یک بار به تیمی آسیایی باختیم و بعد از آن ۱۰۰ هزار نفر ما را تشویق کردند و همان بود که باعث شد به فینال آسیا برسیم. ما برای پول بازی نکردیم در این ۴ سال و الان هم قرارداد دارم و به خاطر پیشنهاد به باشگاه آمدم و اگر یک صدم جدا شوم، ۱۲-۱۳ میلیارد پول گیر باشگاه می‌آید. یعنی هرچه در این چند سال گرفتم را چند برابرش را می‌دهم و می‌روم.

خلیل زاده در پایان صحبت هایش در خصوص اینکه آیا به مهدی ترابی کنایه می‌‍‌زند گفت: نه چرا باید کنایه بزنم؟ ترابی در قهرمانی ما سهیم بود و برایش آرزوی موفقیت در قطر دارم. او دلایل خودش را دارد و مردم نمی‌توانند خودشان را جای ترابی بگذارند. همیشه من و ترابی و.. می‌آیند و می‌روند این پرسپولیس و هوادارانش هستند که می‌مانند.