تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

نوبخت گفت: قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه  و بودجه کشور در ارتباط زنده صفحه شخصی خود در اینستاگرام در تشریح اقدامات سازمان برنامه و بودجه کشور برای کادر درمان و فرهنگیان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور طبق قانون ۳۴ و ۳۵ برنامه و بودجه موظف است عملکرد دستگاه‌هایی که از دولت بودجه دریافت می‌کنند را بررسی کند و همین کار را در تمامی نهادها از جمله بهداشت و درمان انجام داد. 

وی بیان کرد: ابتدا شکایات فرهنگیان درباره طرح رتبه بندی معلمان را شنیدم. در جلسات مختلفی  این موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکایات آن‌ها درست است و خوشبختانه مشکلات آن‌ها برطرف شده است.
 
این مقام مسئول گفت: پس از فرهنگیان، بازنشستگان را دعوت به حل مشکلات کردیم و با نمایندگان آن‌ها به بررسی قوانین متناسب سازی حقوق‌ها پرداختیم. قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر، پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که خوشبختانه این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.