الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی با دخترش منتشر کرد و به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم واکنش نشان داد و از مخاطبان خود دعوت کرد عکس مشترکی از خود با دخترتان، یا هرکس که مثل دخترشان عزیز است با هشتک «دخترم حذف نمیشوی» بگذارند و نوشت: «#دخترم_حذف_نمیشوی #لطفا_کپشن_بخوانید. #دخترم زندگی و جهانِ من به قبل و بعد از بودن تو تقسیم شد. با تو دوباره متولد شدم، راه رفتم، زمین خوردم ، حرف زدم، کشف کردم و جهان و زندگیش را دوباره دیدم. گرچه برای من دختر یا پسر بودنت فرقی در اصل ماجرا نمی‌کرد اما اقبالم بلند بود که دختری و به قول بابا عزت انتظامی: خدا خیلی دوست داشته که بهت دختر داده... (اونم به این قشنگی!).

متأسفم برای مسیٔولی که با بی‌درایتی و به بهانه‌ی شلوغی طراحی زشت روی جلدش، دختران را از کتاب‌های درسی حذف کرده. متاسفانه این بار اول نیست که از نظام آموزش و پرورش خطاهای فاحش سر می‌زند مثل زمانی که کلاس سوم دبستان بودی و به بهانه‌ی چند امتیاز و نمره داشتند نوعی دروغ‌گویی را یاد شما می‌دادند! و من با آموزه‌های هر دو مادربزرگت و عمه‌هایم که همه معلم و فرهنگی بودند سعی کردم تو را بهتر، صحیح و سلامت #پرورش، کاری که در نظام آموزشی ما جا ندارد، دهم چون #آموزش را که می‌شود راحت انجام داد!

تو تاج سر من و زندگی من هستی بگذار هر که ، هرچه می‌خواهد بگوید و انجام دهد! چون #زنان_حذف_شدنی_نیستند!.

دعوت می‌کنم به نشانه‌ی افتخار ما به دخترانمان با تمام محدودیت‌ها و ندیده‌شدن‌ها، عکس مشترکی از خود با دخترتان، یا هرکس که مثل دخترتان عزیز هست با هشتک #دخترم_حذف_نمیشوی بگذارید.

دختران ما روز ویژه نمی‌خواهند!

عزت و احترام می‌خواهند!

عکس از مجموعه‌ای که سال قبل پیام عزیز از ما گرفت.

#الهام_پاوه_نژاد #دختر #فرزند #مادر #عاشقانه #نه_به_تفکیک_جنسیتی »

برچسب‌ها