نتایج آرای نامزدهای منتخب حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم یازدهمین دوره از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، اصغر سلیمی از حوزه انتخابیه سمیرم با هشت هزار و ۵۰۵ رای اکثریت آرا را بدست آورد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت. همچنین حسین رجایی ریزی از حوزه انتخابی لنجان در استان اصفهان با کسب ۱۴ هزار و ۱۲۷ رای توانست به دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی راه یابد.

در دومین مرحله انتخابات مجلس در شهرستان سمیرم در مجموع هفده هزار و ۱۵۲ نفر و در حوزه لنجان ۲۴ هزار و ۲۹۲ نفر رای دادند. واجدان شرایط رای دادن در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر اعلام شد.

انتخابات روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم در استان اصفهان برگزار شد که آخر شب گذشته نتیجه حوزه انتخابیه لنجان اعلام شد و حوزه انتخابیه سمیرم باقی ماند. رای‌گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه در شهرستانهای سمیرم و لنجان آغاز شد و تا ساعت ۱۹ ادامه یافت.

شهرستان لنجان سه حوزه اصلی و فرعی دارد که در آن ۱۳۹ شعبه فعال بود و از این تعداد ۱۲۲ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار وجود داشت، از تعداد مورد اشاره در شهرستان لنجان ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه روستایی بود. چهار حوزه اصلی و فرعی در شهرستان سمیرم وجود داشت که ۶۵ شعبه در آن فعال بود که از این تعداد ۴۴ شعبه بصورت ثابت و ۳۱ شعبه بصورت سیار فعالیت کرد.