تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۵ - ۰۷:۰۵

همشهری آنلاین: آسمان اکثر نقاط ایران روزهای پر ابری را سپری می‌کند . این ابرها در برخی نقاط منجر به باران‌های پاییزی و در برخی نقاط دیگر تنها باعث کاهش دما می‌شوند.

آسمان استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان، کردستان و کرمانشاه نیمه ابری با وزش باد در برخی نقاط با رگبار و رعدوبرق پراکنده.

آسمان استانهای اردبیل و گیلان نیمه ابری با رگبار پراکنده باران ، در برخی نقاط با وزش باد بتدریج با کاهش پدیده.

آسمان استانهای تهران ، قزوین ، قم و مرکزی قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در برخی نقاط با رشد ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده.

آسمان استانهای مازندران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعدوبرق.

آسمان استانهای خراسان جنوبی ، یزد ، کرمان ، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک، در بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر.

آسمان سواحل دریای عمان، تنگه هرمز، خلیج فارس و جزایر کیش، قشم، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در طول روز و مه رقیق صبحگاهی.

آسمان استانهای اصفهان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و فارس صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد.

آسمان استانهای خوزستان و بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گردوخاک در نواحی ساحلی همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران به ترتیب به 27 و 14 درجه سلسیوس خواهند.