بیست و چهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» شامگاه یکشنبه با اجرای فرناز رهنما و روایت دو دوست نیکوکار از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده، فرناز رهنما مجری و راوی خواهد بود. او در این برنامه میزبان دو دوست به نام‌های جمیله مظفری و منیر اسدی است که داشتن بیماری مشترک آنها را با هم آشنا و باعث دوستی‌شان شده است. این دو به سرطان سینه مبتلا بودند و با تاب‌آوردن رنج بیماری بهبود یافتند اما این پایان ماجرا نبود و آنها تصمیم گرفتند به یاری زنانی بروند که گرفتار سرطان شده و با مشکلات روحی، جسمی و مالی ناشی از بیماری روبه‌رو هستند.

خانم‌ها مظفری و اسدی با راه انداختن پویشی کوچک حتی به سایر شهرها سفر و تا حد توان به زنان مبتلا به سرطان سینه کمک می‌کنند. روایت جالب این زنان مهربان را در «مکث» شامگاه یکشنبه ببینید و بشنوید که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

فصل جدید «مکث» همچون برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت می‌کند و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی در قالب گفتگوی هنرمندان و مهمانان تولید و پخش می‌شود.