بازار سرمایه امروز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه را با روندی رو به رشد آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۴۴ هزار و ۶۵۷ واحد عدد یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد را ثبت کرد و بدین ترتیب شاخص کل وارد کانال ۱.۷ میلیون واحد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۵ شاخص کل با ۴۴ هزار و ۶۵۷ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۶۵ واحد افزایش به رقم ۴۳۱ هزار و ۴۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۱۸ هزار معامله به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری غدیر، مخابرات ایران و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۱۱ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۸۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۸ هزار و ۴۹۹ معامله انجام داده‌اند که ۳۰ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها