از این پس دولت انگلیس به منظور حمایت از مردانی که به تازگی پدر می‌شوند به آنها بسته‌های آموزشی ارائه می‌کند تا بتوانند فرزندان خود را بهتر پرورش دهند.

بسته‌های آموزشی برای پدرهای جوان

منچستر: این بسته‌ها شامل نحوه غذا دادن، حمام کردن و تعویض لباس نوزاد است. همچنین کلاس‌های آموزشی متعددی هم برای پدران جوان در نظر گرفته شده است تا آنها هرچه بیشتر با اصول بچه‌داری آشنا شوند.

حامیان این طرح می‌گویند: مردان  باید در رسیدگی به امور فرزند خود مشارکت داشته باشند. به گفته آنها آن دسته از پدرانی که از آغازتولد به نگهداری از کودک کمک می‌کنند، تاثیر مثبتی بر سلامتی روانی بچه‌های خود بر جای می‌گذارند و این کودکان نسبت به سایرین موفق‌تر خواهند بود.

مورچه‌ و خانه در آتش

ورشو: مردی که از دست مورچه‌هایی که خانه‌اش را پاتوق خود کرده بودند به شدت کلافه شده بود، خانه خود را به آتش کشید.

این مرد برای خلاص شدن از شر مورچه‌ها، سم بسیار قوی خریداری کرد و آن را در چاه فاضلاب ریخت اما باز هم مورچه‌ها آزادانه در خانه او تردد می کردند و این مرد که دیگر نمی‌توانست این شرایط را تحمل کند، با روشن کردن کبریت و پرتاب آن به داخل چاه فاضلاب که مملو از سم آتش‌زا بود خانه‌اش را به همراه مورچه‌ها منفجر کرد.

سلام بی سلام

لیدز: تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که جوانان انگلیسی رفته رفته به سلام کردن حین استفاده از تلفن  بی‌علاقه‌تر می‌شوند. در واقع 40 درصد از جوانان هنگام پاسخ دادن به تلفن به جای سلام از عبارت‌های دیگر استفاده می‌کنند. 

عروسی با عینک دودی

سیدنی: زنی که شب قبل از عروسی خود  بوکس‌بازی کرده بود ناچار شد در مراسم عروسی‌اش با عینک دودی حاضر شود.

این زن ۵۰ ساله شب قبل از عروسی، دستکش‌های بوکسش را به دست کرد و با دوست خود مسابقه داد اما این عروس خشن در مسابقه شکست خورد و ضربه‌ مشت محکمی که پای چشمش خورده بود او را ناچار کرد در مراسم عروسی‌اش عینک آفتابی بزند.

راننده عجول

برلین: عجله در رانندگی برای دومین بار دردسر بزرگی برای یک راننده به وجود آورد. این مرد 15 سال پیش در حالی که با سرعت خیلی زیاد رانندگی می‌کرد تصادف کرد و همسرش در این تصادف کشته شد.

او پس از مدتی بازداشت آزاد شد اما اکنون دوباره با یک نوجوان تصادف کرده است و این بار دادگاه قصد دارد او را به چند سال حبس محکوم کند.

عملیات ویژه برای ۱۰ پوند

لندن: پسر بچه‌ای که یک گیره کاغذ آهنربایی ۱۰ پوندی سرقت کرده بود با عملیات ویژه پلیس که ۵۰ مامور در آن شرکت داشتند، دستگیر شد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که یک زن این پسر ۱۲ ساله را در حال سرقت مشاهده کرد و با پلیس تماس گرفت.

پس از تماس این زن ۵۰ مامور پلیس روانه محل شدند و پس از دستگیری پسر بچه به او دستبند زدند. مادر این سارق  به رسانه‌ها گفت: تعجب می‌کنم که برای چنین موضوع ساده‌ای، این تعداد از ماموران وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته سارقان به خانه من دستبرد زدند و حتی نصف این تعداد از ماموران هم برای رسیدگی به ماجرا در محل حاضر نشدند.

پلیس در تشریح این ماجرا گفت: با توجه به اینکه جمعیت زیادی  اطراف این بچه جمع شده بود، به ماموران بیشتری نیاز بود تا امکان کنترل جمعیت وجود داشته باشد.