گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد پس از نزدیک یک ماه دوباره دیشب با دانشجویان در فضایی دوستانه و البته بدون حضور خبرنگاران دیدار کرد

به گزارش همشهری، دانشجویان شرکت کننده در این دیدار منتخبی از گروه دانشجویان دانشگاه امام صادق بودند که بر خلاف برنامه اولیه که قرار بود در محل دانشگاه خود میزبان رئیس‌جمهوری باشند، مهمان احمدی‌نژاد در نهاد ریاست جمهوری شدند.

ساعت برگزاری این دیدار طبق برنامه 21تا23بود که البته چون تا لحظه انتشار این گزارش خبری از آن منتشر نشده، طولانی شدن آن به ویژه با توجه به جلسه قبلی دانشجویان که تا ساعت2بامداد ادامه یافت، چندان بعید به‌نظر نمی‌رسد.

در دیدار قبلی دانشجویان با احمدی‌نژاد مواردی مطرح شد که به‌صورت رسمی رسانه‌ای نشد که به احتمال زیاد این موضوع شامل این دیدار نیز می‌شود. 

به گزارش ایسنا، از جمله موضوعاتی که قرار بود در دیدار دیشب رئیس‌جمهوری با جمعی از دانشجویان مطرح شود، تشریح و تبیین طرح تحول اقتصادی بود. احمدی‌نژاد هفته آینده نیز قصد دارد با مردم در مورد طرح تحول اقتصادی سخن بگوید.

رئیس‌جمهوری در مراسم بدرقه رسمی احمدعبدالله سامبی، از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات خود در زمینه‌های مختلف به مجمع جزایر قمر خبر داد.

احمدی‌نژاد قبل از امضای اسناد و یادداشت تفاهم بین مقامات ایران و مجمع جزایر قمر در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار داشت: دیدار رئیس‌جمهوری مجمع جزایر قمر به تهران آثار و نتایج خوبی در پی‌داشت و ایران علاقه‌مند به توسعه همکاری‌ها و روابط در تمامی زمینه‌هاست.

احمدی‌نژاد برای بهره‌برداری از نخستین کارخانه زغالشویی و معدن تمام مکانیزه کشور عصر امروز به طبس می‌رود. 

به گزارش همشهری وی همچنین به‌منظور شرکت در بیست‌ونهمین اجلاس وزرای دارایی صندوق اپک نیز پیش از ظهر امروز به اصفهان می‌رود.  احمدی‌نژاد قرار بود صبح امروز برای افتتاح چند طرح پتروشیمی به عسلویه برود که این سفر به تعویق افتاد.