سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش رونمایی شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش شرکت عمران ،آب و خدمات منطقه آزاد کیش برای طراحی و نصب اثر ماندگار از شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش تقدیر و قدردانی کرد.

غلامحسین مظفری با بیان این که باید همه ما رهروان صادق شهدای انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است مدیون خون پاک شهدایی است که از جان خود گذشتند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مراسم، ساخت و نصب سردیس شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی را برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه عنوان کرد و گفت: به واسطه عشق و ارادت همه ساکنان و مسئولان جزیره کیش، به سردار بزرگ کشور شهید سلیمانی و همچنین با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این اثر ماندگار توسط هنرمند خوب کشور و جزیره کیش که در طول ۶۰ روز به اتمام رسید در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش نصب و از آن رونمایی شد.

ابوالفضل طیبی اظهار کرد: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ظرف دو ماه آینده نور پردازی، محوطه سازی و توسعه عرض گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش به مساحت هزار متر مربع، به بهره برداری خواهد رسید.