مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، بهجت تربتی‌نژاد صبح دوشنبه ۱۴ مهر اظهار کرد: با توجه به نوع مدرسه(روستایی و شهری) و مقطع تحصیلی حضور دانش‌آموزان در مدارس متفاوت است. در آغاز بازگشایی مدارس با توجه به جمعیت کمتر مدارس روستایی، شاهد حضور ۸۰ درصد دانش‌آموزان بودیم و در مدارس شهری هم تا ۷۰ درصد دانش‌آموزان حضور یافتند. در مقطع ابتدایی ۶۰ درصد، متوسطه اول ۷۵ درصد، متوسطه دوم ۸۰ درصد و فنی و حرفه‌ای تا ۱۰۰ درصد حضور دانش‌آموزان را هم شاهد بودیم.

تربتی نژاد افزود: از هفته‌های گذشته مراجعه دانش‌آموزان به مدارس کمتر شده و هم‌اکنون به طور میانگین ۵۰ درصد دانش‌آموزان با آموزش‌های حضوری تمایل دارند. مدارس فعلاً باز بوده و حضور همکاران فرهنگی الزامی و حضور دانش‌آموزان بستگی به نظر خانواده‌ها دارد. تمام پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود، تاکید ما مخصوصاً در حاشیه شهرها و روستاها به آموزش حضوری است با توجه به اینکه حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

منبع: مهر