تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی از فردا چهارشنبه ۱۶ مهر تا روز شنبه هفته آینده در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مهر ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روزها  از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اضافه کرد:  همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه  ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری  تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران  پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روزهای جمعه و شنبه  همین روزها  تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

خانجانی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج اجرا می‌شود. برای کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.