حضور چشمی در تمرینات روز گذشته ام صلال نشان دهنده امضای قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم قطری است.

به گزارش همشهری آنلاین روزبه چشمی مدافع فصل قبل استقلال در شرایطی که پیش از سفر به دوحه برای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا قرارداد خود را با این تیم تیم تمدید کرده بود دیشب اولین تمرین خود در ام الصلال را برگزار کرد. گویا در تمدید قرارداد چشمیعنوان شده بود در صورترسیدن پیشنهاد خارجی مدافع استقلال میتواند قرارداد خود را فسخ کند. البته بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه به استقلال!

در جریان بازی های لیگ قهرمانان خبر پیوستن چشمی به این باشگاه قطری منتشر شد که مدافع استقلال این خبر را تکذیب و عنوان کرد «وقتی من از هتل خارج نشده ام چطور با تیمی قرارداد بسته ام.»

نشریه «الرایه» قطر خبر داد روزه چشمی، بازیکن استقلال ایران روز گذشته به تمرینات ام صلال اضافه شد تا به عنوان لژیونر آسیایی این تیم در این فصل لیگ ستارگان شود.

چشمی جانشین ایوب عزی، بازیکن الجزایری شد که هفته گذشته با کسب رضایت قراردادش فسخ شد. چشمی بعد از عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به همراه استقلال رضایت سران ام صلال را کسب کرد تا با این بازیکن قرارداد امضا کنند.

حضور چشمی در تمرینات روز گذشته ام صلال نشان دهنده امضای قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم قطری است. گفته می شود رقم قرارداد چشمی ۹۰۰ هزار دلار است که معادل ۲۶ میلیارد تومان خواهد بود.