بازار سهام امروز یک‌شنبه ۲۰ مهرماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با رشد ۵۳ هزار و ۲۶۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل با ۵۳ هزار و ۲۶۸ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۷۸۲ واحد افزایش به رقم ۴۱۸ هزار و ۲۹۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۰۱ هزار و ۴۸۸ معامله به ارزش ۷۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت تهران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۴۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت یک میلیون و ۴ هزار معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها