عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجمن شرکت‌های هواپیمایی نمی‌تواند اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کند گفت: هرگونه افزایش قیمت باید با مجوز راه و شهرسازی باشد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رحمت الله فیروزی پوربادی ، در پاسخ به این پرسش که سازمان هواپیمایی شب گذشته اعلام کرده نرخنامه جدید بلیت پروازهای داخلی به زودی منتشر خواهد شد اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصاد و وضعیتی که مردم دارند ارزش قیمت بلیت هواپیما به صلاح نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون نرخ بلیت هواپیما آزادسازی شده است افزود: البته این به آن معنا نیست که انجمن شرکت های هواپیمایی به طور ناگهانی اقدام به افزایش قیمت بلیط هواپیما کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید با سیاست‌های دولت هماهنگ باشند و هرگونه تغییر در قیمت‌ها باید با مجوز وزارت راه و شهرسازی اجرایی شود.

فیروزی پوربادی از برگزاری جلسه کمیسیون عمران با موضوع بررسی افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: یکشنبه و دوشنبه آینده در خصوص افزایش قیمت بلیت و مشکلات ایرلاین‌ها کمیسیون عمران جلسه ای را با مسئولان برگزار خواهد کرد.