پیکر مطهر شهید فرمان پوریعقوب از اهالی بخش اسالم شهرستان تالش پس از ۳۵ سال در مناطق عملیاتی شناسایی شده و به زودی تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش روز سه‌شنبه ۲۹ مهر گفت: شهید پوریعقوب اهل روستای شیخ محله بخش اسالم بوده و پیکر مطهر ایشان از طریق آزمایشات دی‌ان‌ای شناسایی و امروز هویت شهید به خانواده او اعلام شده است. این شهید گرانقدر در جنگ تحمیلی سرباز لشگر ۲۱ حمزه بوده و در ۲۳ بهمن ماه سال ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

مسلم همتی افزود: آئین وداع با این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شامگاه شنبه در یکی از مساجد تالش برگزار و پیکر مطهر او روز شنبه در تالش و اسالم تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. شهیدان، سرمایه‌های ملی نظام و انقلاب هستند و با برگزاری یادواره‌ها، یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

شهرستان تالش ۲۸۵ شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و ۱۲ شهید گمنام نیز در این شهرستان خاکسپاری شده است. تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها